tirsdag, mars 13, 2007

PELSKÅPA!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Nå folkens vil eg ha dokkas syn på pelskåper..... Desse fryktelige, elle fine, elle fantastiske tøystykkå så adle kjerringane på mine trakter går med(vestkanten.....)! Ka syns dokke egentligt om pelskåper? E d fint, stygt, dyremishandling, kånete, rikmannsgalskap, snobbete, fantastisk, varmt, harry, stinkande, mink, rev, fake, ...................hm........................ Nå e d dokkas tur å sei ka dokke meine om denne fantastiske oppfinnelsen. Eg e ikkje vane m denne skikken frå min barndom, så derfor trenge eg dokke! Ka e egentligt dette vandrande dyret?
Og ka e dette pannebånde så dei går m så står i stil t kåbå....... For eller mot?
Kunne du tenkt deg å få deg pelskåba når du blir store....................?
E pelskåber ut? Inn?
E dette et Oslo-fenomen?

2 kommentarer:

Arnhild sa...

Hei! Dåkkhar tikken! Les på bloggen min:) Je!

Eg syns forresten at pels e fæle greier.

Tilsammans sa...

Eg trudde ærlig talt ikkje pelskåbene hadde klart å bli med inn i milleniummet. Men ittekvart som vinteren kom snigane te oslo, kom òg desse pelsdyrå snigane fram frå skabene i Oslo Vest. Og det blei meir og meir av de. Akkurat som om de sko formera seg sjøl nesten.

Om eg ska sei tri ting eg lige minst med pelskåper må det bli:
1: De håre på setene på t-banen. Ergo får eg desse pelshårå på mine kler
2: De e relativt stygge. det toppa seg når eg forrige helg såg joggebuksa og pelskåba samen
3: Eg føle at de gjer frogner-fruene ennå meir snerpete