torsdag, mars 29, 2007

FINSE - Halleluja
























Då va det tid for å skriva om vår fantstiske himmelske helg på Finse. Kan ikkje beskrivast med ord, men eg skal prøva så godt det lar seg gjera. På fredag sette me oss på toget med ski og sekker, kjempeklare for å komma oss litt vekk frå storbyen. FRIHET! Det va Bente, Marte, Ranveig, Tone og meg frå Oslo, Therese, Maria, Bodil og BjarneHåvard frå Bergen, og Halvard, Kjelli og SvenBjarne frå Finnøy og Bjerkreim. Herlige gjeng!




Vakna opp t overskya ver og vind på lørdagen. Ikkje akkurat det me hadde håpt på, men la nå ut på tur aldri sur, for det om. Då me kom opp på fjellet, openbarte sola seg for oss, og me vart alle fyllt av ein indre glede=)



Møje lek, hopping, goe mat (biff frå Halvards eigen stut), fantastiske folk, rakettar, sol, snø, blåe himmel, koselige hytta, og alt det ein kan ønska seg...... Halleluja.






Neste måronn lurte eg meg ut på tur mens dei andre ennå sov. Strålande sol som nettopp hadde stått opp, heilt blåe himmel, vindstille. Eg hadde heile fjeddle for meg sjøl, ein heilt himmelsk opplevelse som kan anbefalast på det største=)






Vil bare takka alle som va m for ein fantastiske tur!!!! Håbe det blir ein tradisjon!









5 kommentarer:

Anonym sa...

Javisst må det bli en tradisjon! :-)

Bente sa...

Heilt enig! Det var fantastisk å vere på fjellet med dåkk alle sammen. I glede meg allerede te neste år. De e jo ikkje nåkkå anna bedre syn enn berre sol, fjell, snø og strålende blå himmel så langt ein kan sjå. Tusen takk for turen alle som va med :) Og god påske

Anonym sa...

Aiaiai - skulle så veldig gjerne ha vært med!! :) Godt dere hadde en fabelaktig tur!

Anonym sa...

Aritg å lese bloggen deres. Kult at dere hadde det bra. Neste år skal hyggen være enda bedre(inkl. bedre vannforsyning)

Anonym sa...

D såg jo heilt fantastisk ut:) domt eg ikkje kunne ver m.. men me hadde d knallas gildt i Lyngdal, sjøl om der va null snø igjen!God påsje t adle mann!