fredag, november 17, 2006

Viktige datoar framover

Tenkte å komma med nokre datoar for kva tid våre vener må setja av tid
  • Søndag 19 nov. Middag i det fri. Vår planlagte utesoving vert islagt, og omgjort til middag og bål søndag. Det er meldt fint ver, så ta med noko som kan tilbereiast på stormkjøkken eller bål og bli med
  • Fredag 1.des er det duka for vinterens vakraste eventyr i Tilsammans. Årets advents-kickoff er hendinga. Frå den dag er det berre julemusikk som skal strøyma ut av høgtalarar i Palasset. Me skal laga pepperkake-leilighet, drikke årets første julegløgg og det blir urframføring på årets juledans. Alle som vil starta julefeiringa i trygge omgjevnadar er velkomne.

Helsing Ingrid på vegne av Tilsammans

2 kommentarer:

Ella sa...

Why me?
Jentekonferanse hadde sikkert vært bra det, men når jeg ser denne bloggen føler jeg at det sureste med hele avlysningen var at jeg ikke fikk overnattet hos dere.
Livet er hardt.

Ella sa...

En ting til.. leste litt mer nedover her:

"Me får oss kjærastar, er saman med kjærastar, går på daitar, nyt livet i Oslo-omegn, les til eksamen, får besøk, og snakkar mykje, mykje, mykje om gutar, forhold, livet, små og store problem, kvarandre og alt anna som er artig."

Jeg bare tok meg selv i å undre på hva i all verden "alt annet som er artig" er. Jeg mener.. du har jo laget en ganse bra liste, hva i all verden annet artig?